NÅGRA AV TAVLORNA


Den vänstra är nu såld! Den till höger finns kvar, en tvådelad tavla för 450 kr.


Dessa säljer jag också för 450 kr st.


Säljer endast den till vänster och är tvungen att ta
2000 kr med tanke på ramen's värde, plus arbete.

Alla tavlorna är målade av mig.
Det går, om man vill komma med önskemål
om färger, former osv. Du kan då kontakta mig på
[email protected]
givetvis får du höra av dig om du undrar över något,
eller vill köpa någon av tavlorna ovan.

Jag har många fler färdigmålade tavlor här hemma
som jag så småningom lägger upp här.

Kommentarer
Postat av: Andrea

underbara tavlor!! =)

2011-07-19 @ 18:26:53
URL: http://adaliabjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0